אפריקה ורילושיין

אם בעבר רילוקיישין אפריקה היה בעיקר בקרב קצינים ואלופים שנסעו לשם ללמד תורות לחימה ולמכור ציודי מלחמה מסוגים שונים הרי שכיום רילוקיישן ליבשת השחורה נעשה גם בקרב חברות פרטיות רבות, ששולחות את אנשיה בלנות שם תשתיות, למכור ציוד רפואי או חקלאי, ללמד ועוד. אפריקה הפכה יעד מאוד פופולארי לרילוקיישן בעקבות השינויים הגיאו-פוליטיים והכלכליים החל משנות התשעים.
רילוקיישן אפריקה הוא מורכב יותר מאשר לארה"ב או לונדון, זה די ברור מדוע. התשתיות ביבשת אינן מוכנות עדיין לקבל עובדים זרים, לעומת זאת העובדים עצמם לא מכירים את התרבות המקומית, ונאלצים להתמודד עם הקשיים, כולל הקשיים הבירוקרטים שאפילו קשורים להובלת מטען פשוט מישראל לשם.
בניגוד למעבר אל אמריקה או אירופה, לאפריקה לא מעט משלוחים נעשים באמצעות שילוח אווירי, ההסבר הוא שמדובר ביעד קרוב וכן בחלק גדול מהמדינות אין נמל (כל מדניות פנים אפריקה), לכף נוסיף פרמטר סובייקטיבי, בלא מעט מדינות באפריקה יש מלחמות או שפשוט מסוכן לנסוע בדרכים,מה שאומר שאחרי שילוח מכולה דרך הים והגעתה לנמל, לא ניתן לשחרר אותה ולהעביר אותה אל היעד בגלל דרכים לא סלולות, קשיים בירוקרטים או מצב בטחוני בעייתי.
אחת האופציות המתקבלות היא שילוח מכולה דרך הים ולאחר מכן לבצע שילוח אווירי מהנמל או קרבתו אל המקום אילו היא אמורה להגיע. חשוב להבהיר, את כל הפרטים הנ"ל, רצוי לסגור הרבה לפני שמתקרב תאריך המעבר, בנוסף רצוי שיש לכם איש קשר במקום. החברה יכולה לספק לכם קצין מטעמה שיהיה אחראי על המעבר שלכם, כולל על הובלת המטען והגעתו, בשביל שלא תצטרכו להטריח את עצמכם בכך.
ברילוקיישן אפריקה להבדיל מלונדון או ניו יורק, רצוי שהחברה תפקיד עבורכם עובד מקומי שמכיר את כל ההתנהלות, ויהיה צמוד אליכם בימים הראשונים. כפי שמספרים באפריקה לא מעט דברים נסגרים באופן מאוד שונה מאשר במערב ולכן אנחנו צריכים שיהיה איתנו מישהו שמכיר את הדרכים וידע לסגור עבורנו פינות שונות. אם החברה יכולה לספק ייעוץ מקדים, זה גם טוב, כך תדעו לאן אתם מגיעים ומה מצפה לכם.
נקודה אחרונה, מאחר וייתכן וחלק מן המסע של המטען שלכם, אכן ייעשה דרך שילוח ימי, אנחנו ממליצים על יוניברסל טרנזיט שמתמחים בתחום והוציאה עד היום אלפי מטענים של עובדים או אזרחים שעשו רילוקיישן אפריקה. בחברה תקבלו את כל הכלים שיאפשר לכם שהרי לוקיישן יהיה קל, פשוט ותוכלו להתיישב שם במהרה.

כתיבת תגובה